tracking

Kā salabot vējstiklu slotiņu

Jūsu automašīnas priekšējā stikla logu tīrāmās slotiņas mehānisma visvārgākā daļa ir mehānisma gumijas profils. Gumija laika gaitā sacietē, saplaisā un vairs nespēj pielāgoties priekšējā stikla formai, tāpēc arī vairs tik kārtīgi neaizslauka lietus ūdeni. Mehānisma nolietošanās ir pakāpeniska, tamdēļ jums ir laiks pienācīgi sagatavoties un parūpēties, pirms mehānisms salūzt pavisam. Citi bieži sastopami bojājumi, kas var ietekmēt jūsu stikla tīrītāja gumijas daļu un kuri nekavējoties jānovērš, ir:

  • gumijas profila noberšanās;
  • sacietēšana un plaisāšana, kas radusies sala ietekmē;
  • paplašināšanās, veidojot rievojumus slīdnī.

Nepieciešamie palīglīdzekļi

Soļi 1: REGULĀRA TĪRĪŠANA

Ja stikla tīrāmā slotiņa kārtīgi nepilda savus pienākumus, ne vienmēr tā būs bojāta. Reizēm, tā vienkārši kļuvusi netīra. Tieši tāpēc, katru reizi mazgājot automašīnu, vienkārši noslaukiet to ar drānu, kas samērcēta denaturētā alkoholā. Svarīgs ir arī priekšējā stikla mazgāšanas līdzekļa sastāvs – izmantojiet specializētu mazgāšanas līdzekli, precīzi ievērojot tā sajaukšanas norādes, vai ūdeni, kas sajaukts ar denaturētu alkoholu (četras daļas ūdens un viena daļa alkohola).

Soļi 2: SLOTIŅU NOMAIŅA

Slotiņu nomainīšana ir nepieciešama, ja gumijas profilā pamanāt plaisas vai pārrāvumus. Pastāv dažādi stiklu tīrāmo slotiņu fiksēšanas mehānismi. Un tomēr, lai tās noņemtu, parasti ir jāpiespiež skava. Tāpat iespējams mehānisms, kur slotiņa jāapgriež augšpēdus, un tad jāizvelk laukā no U-veida stiprinājuma. Iegādājoties jaunas slotiņas, pārliecinieties, ka tās ir atbilstošas jūsu automašīnai, kā arī vienmēr mainiet abas slotiņas vienlaicīgi. Labāko no divām nomainītajām slotiņām varat saglabāt kā rezervi, ja negaidīt nāksies tikt galā ar neparedzētiem sarežģījumiem. Lai ievietotu jaunu slotiņu, savienojiet tās stiprinājumus un nofiksējiet to viegli uz tā uzspiežot.

salabot vējstiklu slotiņas

Soļi 3: PROBLĒMAS AR SLOTIŅAS MEHĀNISMU

Ir maz ticams, ka bojājums būs radies stiklu tīrītāju “rokā”, kas ar atsperes palīdzību spiež slotiņu pret stiklu. Visticamāk, ka bojājums būs radies savienojuma vietā starp “roku” un mehānismu, kas nodrošina slotiņas kustību. Šajā gadījumā, pat ieslēdzot stiklu tīrītāju, slotiņa var nekustīgi palikt savā vietā. Reizēm var gadīties, ka “roka” pilnībā atdalās no rotējošās mehānisma. Pastāv vairāki varianti, kā “roka” var būt savienota ar rotējošo mehānismu, kur katram būs nepieciešama atšķirīga demontāžas tehnika. Dažkārt, lai novērstu bojājumus ir nepieciešams pievilkt fiksējošo skrūvi. Ja tāda ir pieejama, tad vispirms apstrādājiet to ar WD-40 Multi-Use Product un tad pievelciet skrūvi. WD-40 izmantošana ievērojami atvieglos skrūvju atskrūvēšanu un tad sekojošo pievilkšanu.

Soļi 4: NOVĒRSIET “ROKAS” BRĪVKUSTĪBU

Lai identificētu jebkādu “rokas” slīdēšanu tās savienojuma vietā ar rotējošo mehānismu, noņemiet roku un atzīmējiet tās pozīciju uz savienojuma. Tad atlieciet “roku” atpakaļ un ieslēdziet stikla tīrītājus. Tad vēlreiz noņemiet “roku”, lai piefiksētu, vai tā ir nobīdījusies. Ja novērojat nobīdi, tad kā pagaidu risinājums var kalpot pašvītņojošās skrūves ievietošana – vienlaikus, rotējošajā mehānismā un “rokas” stiprinājumā izurbiet caurumu, kurā pēc tam ievietot izturīgu pašvītņojošo skrūvi, kas tad arī saturēs šīs divas daļas kopā. Ņemiet vērā, ka šis ir tikai pagaidu risinājums, līdz saņemsiet jaunas detaļas, ar kurām nomainīt esošās.

vējstiklu slotiņas

Soļi 5: “ROKAS” NOMAIŅA

Reizēm sabojāta vai stipri nolietota var būt pati stikla tīrītāja “roka”. Šādā gadījumā nepieciešams to nomainīt. Ja to ir grūti atvienot no rotējošā mehānisma, iesakām izmantot nelielu daudzumu WD-40 Multi-Use Product, kas ātri iekļūst starp daļām un atbrīvos savienojumu. Neaizmirstiet ar papīra līmlenti atzīmēt vietu, kur uz priekšējā stikla atrodas logu tīrāmā slotiņa. Pievienojot jauno “roku”, dariet to ar jau piestiprinātu slotiņu, lai varat precīzi novietot roku tai paredzētajā vietā – tā, lai slotiņa precīzi atrastos iepriekš atzīmētajā vietā. Ja savienojumā tiek izmantota fiksējoša skrūve, to nepieciešams kārtīgi pievilkt.

Soļi 6: CITAS PĀRBAUDES

Reizēm problēmas cēlonis slēpjas stikla tīrītāja mehānisma motorā. Ja tas nedarbojas, pārbaudiet drošinātājus – iespējams tur slēpjas atrisinājums. Ja drošinātājs ir neskarts, problēma varētu būt ar elektroinstalāciju. Atvienojiet un no jauna pievienojiet elektriskos kontaktus. Ja sistēma sāk strādāt, tad kontaktus varat apstrādāt ar WD-40 Specialist Contact Cleaner. Ja motors joprojām nedarbojas, tas būs jānomaina.

salabot vējstiklu slotiņas

SALABOT VĒJSTIKLU SLOTIŅAS IR VIENKĀRŠI!

Ja rūpīgi izlasījāt visus augstāk minētos punktus, tad šis darbs vairs nav problēma. Salabot vējstiklu slotiņas ir vienkārši un tas neprasa lielas pūles, ja vien jums pie rokas ir pareizie instrumenti un līdzekļi.

Atruna

Šos aprakstītos un demonstrētos WD-40 produktu pielietojuma veidus uzņēmumam WD-40 ir ieteikuši paši lietotāji. Uzņēmums WD-40 nav šos veidus testējis, līdz ar to šie pielietojuma veidi nav uzskatāmi par oficiālām rekomendācijām. Lietojot jebkuru WD-40 produktu, pirmkārt, jāņem vērā mērķis, kam tas paredzēts. Vienmēr sekojiet līdzi instrukcijām un brīdinājumiem, kas rakstīti uz produkta iepakojuma.

Saistītās pamācības

Sazinieties ar mums

SIA „GETZ NORDIC“ Dēļu iela 4 Rīga LV-1004

© 2021 WD-40 Company